آخرین اخبار
کد مطلب: 73256
کسي جرات حمله مستقيم به ايران ندارد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1459

به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرنگار سياسي ايرنا، سردار سرلشگر پاسدار?محمدعلي جعفري? روز شنبه در آيين گشايش دومين نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي بهداري در رزم نيروي زميني سپاه پاسداران افزود:امروز جمهوري اسلامي ايران از جمله درزمينه تجهيزات، فناوري، تجربه و مباحث نرم افزاري و سخت افزاري از توانمندي هاي بسيار بالايي برخوردار است .

سرلشگر جعفري خاطرنشان کرد: دشمنان ما مي دانند که در دوران هشت سال جنگ تحميلي رژيم بعثي عراق عليه جمهوري اسلامي ايران و آن هنگام که دست ما خالي بود، نتوانستند کاري انجام دهند چه برسد به الان که از توانمندي هاي بالايي در عرصه هاي مختلف از جمله در بخش دفاعي برخوردار هستيم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اين که زمان در حال پيشرفت و شرايط به شدت متغير و متحول شده است،گفت: جنگ تحميلي هشت ساله با شرايط آن زمان ديگر پيش نخواهد آمد.

سرلشگر جعفري با اشاره به توانمندي هاي گسترده سپاه پاسداران و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در زمينه سخت افزاري و نرم افزاري، اظهارداشت: انقلاب اسلامي مرز ندارد و تجربيات ما متعلق به همه ملتها است و اين تجربيات بايد در اختيار جوامع مختلف قرار گيرد.

وي با بيان اين که جمهوري اسلامي ايران رژيم صهيونيستي را يک غده سرطاني مي داند، افزود: صهيونيستها فکر مي کنند با حمله نظامي عليه ايران مي توانند، کاري انجام دهند، اما نمي دانند که شروع جنگ، نقطه نابودي آنها است.

سرلشگر جعفري با بيان اين که قدرت جمهوري اسلامي ايران در طول 32 سال گذشته به يک قدرت بي نظير تبديل شده است، گفت: ممکن است دشمنان به جنون کشيده شوند و آن واقعه (جنگ) رخ دهد که ما بايد براي مقابله با آن آماده شويم.

وي خاطرنشان کرد: ما بايد هنر داشته باشيم و تغيير ماهيت جنگ هشت ساله را با جنگ آينده تطبيق دهيم و خودمان را به روز کنيم زيرا اين خود يک پيروزي است هرچند که کار سختي محسوب مي شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: هنر ما اين است که محور اصلي جنگ آينده را که با جنگ هاي گذشته متفاوت بوده است و بر متحرک و سيال بودن تجهيزات خلاصه مي شود را درک کنيم.

سرلشگر جعفري با تاکيد بر اين که استفاده از عادت ها و روش هاي عقلي سنتي، استفاده غلط از تجربيات گذشته است، گفت: بايد با توجه به تجربيات گذشته شرايط به روز شدن را دنبال کنيم و بدانيم که تمامي رزمندگاني که در جبهه ها حضور داشتند و امروز حاضرند، نقش بسيار بزرگ و با اهميتي براي طراحي و آماده شدن براي جنگ آينده بر عهده دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه يادآور شد: بيان خاطرات حادثه بزرگ کربلا، باعث زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار، شهادت و از جان گذشتگي براي مسلمانان است و در هفته دفاع مقدس بايد اين خاطرات را مرور کرد و وجود دست الهي در دوران دفاع مقدس را به نسل هاي آينده منتقل کرد.

سرلشگر جعفري ادامه داد: هيچ نيرو و قدرتي تاکنون نتوانسته است مانع پيشرفت انقلاب اسلامي شود، چرا که توسعه انقلاب، توسعه دين اسلام و نورالهي در زمين بوده است.

وي با بيان اين که نبايد در توسعه و پيشرفت کشور کوتاهي کنيم و مانند آنهايي نشويم که از کارهاي گذشته انقلابي خود پشيمان شده اند، اظهارداشت: ما نبايد دچار غرور شويم بلکه بايد قدر کار را بدانيم.

سرلشگر جعفري با يادآوري اين که حوادث امروز نسخه به روز شده از حادثه جنگ هشت ساله است، اظهارداشت: اگر دقت کنيم حوادث، امدادهاي الهي و دست غيب الهي در جاي جاي جبهه در آن دوران را مي بينيم و بايد تلاش کنيم آنها را به نسل امروز انتقال دهيم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه گشايش نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي بهداري در رزم نيروي زميني سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران با اشاره به تهديدات رژيم صهيونيستي براي حمله به جمهوري اسلامي ايران، گفت: ما با تمام توان خود و آمادگي بالا در برابر هرگونه تعرض دشمنان مي ايستيم.

سرلشگر جعفري ، در خصوص تهديدات رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران نيز خاطرنشان کرد: تهديدات آنها ما را در مواضع خود جدي تر مي کند و دشمني آنها با اسلام و انقلاب نيز بيش از پيش روشن مي شود.

وي ادامه داد: ما تمام تلاش خود را بر اين مي گذاريم تا آمادگي هاي دفاعي امان را ارتقاء دهيم و اگر بي عقلي از سوي آنها صورت گرفت، با يک توان دفاعي براي خود و براي کساني که به ما نياز دارند، استفاده کنيم.

همزمان با هفته دفاع مقدس دومين نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي بهداري در رزم نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز شنبه با حضور سردار سرلشگر محمدعلي جعفري فرمانده سپاه پاسداران و جمعي از فرماندهان اين نيرو در تهران گشايش يافت.

نمايشگاه تخصصي توانمنديهاي بهداري در رزم نيروي زميني سپاه پاسداران گشايش يافت و اين نمايشگاه ادامه خواهد داشت.

در اين نمايشگاه که تا پايان اين هفته داير است، آخرين توانمندي ها و دستاوردهاي معاونت بهداري رزمي نيروي زميني سپاه پاسداران در معرض نمايش عموم قرار داده شده است.

در اين نمايشگاه قرار است کارگاه هاي آموزشي، سمينارها و ميزگردهاي علمي برگزار مي شود که در پايان هرکدام از اين کارگاه ها، يک سند نهايي تهيه و نتيجه مباحث به ثبت خواهد رسيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس